Home sweet home. Not!

Börjar så smått komma tillbaks till verkligheten från ett soligt, roséfyllt och slappt paradis. Ja Nice var just nice men tiden gick aningens för fort. Känns tungt men tröstar mig med att det kommer mer kul snart igen. Vad 17, sommaren är ju praktiskt taget här och jag har endast 19 arbetsdagar kvar innan det blir sommarlov! Känns bra. Min hjärna är lite splittrad så där för blir det här sjukt osammanhängande. Förstår inte hur jag ska hinna med studentmottagningar och skola in barn på dagis och mitt rum har ju inte städats på cirkus 1000 år sen var det ju det där med körkort och jag vill verkligen till USA i höst men CSN motarbeter mig hårt. Fan jag måste gå och tvätta så jag har något att sätta på min stackars kropp imorgon. Förvirrat som sagt. Later!

Kommentarer
Postat av: kajsan

glöm inte bort att andas lite också vännen :)

2009-05-27 @ 12:19:32
Postat av: claris

betyder det att jag också bara har 19 arbetsdagar kvar? :D

2009-05-27 @ 18:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback