död.

Okej, nu har jag suttit och tittat på lägenheter i över 4 timmar. Mina ögon blöder och jag önskar mer än någonsin att pengar växte på träd. Jag har inte råd med en hyra på 10 lök varje månad, döda mig! Och allt det här bråtas jag med medans Charlie står i nån glassig bar på Visby och dricker gratisdrinkar. Orättvist! Pratade med Tessie idag, fy 17 vad jag har saknat henne! Hon tycker att jag ska akomma till Båstad till helgen. Det tycker jag med men mitt konto och mina föräldrar skriker nej! Får se med det där... Sov dags imorgon mina vänner ska Gunnar nämligen lära mig parkera och backa. Ska bli intressant. Sleep tight!


PS. Kan mina vänner komma hem innan jag bara umgås med 60 plusare?! Jag kommer bli så ocool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback