Lördag 08/22-09 kl. 09.08

Har än en gång vaknat upp själv i lägenheten och börjar lite smått undra om jag faktiskt har några roomies överhuvudtaget. och om jag har det vart är dem iståfall?? Aja ska ta allt lite snabbt innan internet krashar igen, för sjuttioelfte gången idag... livet lunkar på ganska bra har valt mina kurser, betalt skolavgiften och kommit fram till att jag behöver bara crascha typ 3 kurser, najs! Dejtade en dior modell ett kort tag men det gick inge vidare, han var nog mer kär i sig själv än vad han någonsin kommer kunna bli i någon annan. Hm his lost som vi säger! Sen i måndags var i alla fall jag och mr dior nere på piren för att titta på delfinerna som simmar in i hamnen vid 4-5 på morgonen, mys. vi hörde både delfiner och sälar men såg inga så efter ett tag tröttnade vi och gick tillbaks mot land då jag får för mig att känna lite på vattnet så istället för att gå heeela vägen ner på piren för att sen gå tillbaka i sanden tänker jag att vi kan hoppa ner från piren mr dior tycker det låter som en bra ide det är ju typ ändå bara 1-2 meter ner. Sagt och gjort. mannen som jag är hoppar jag först. och du jag kan säga dig det där var itne några 1-2 meter, snarare 4-5 meter... så nu går jag runt med halskrage och knaprar tabletter som är så starka att jag int minns vad jag säger. sjukt. Men jag lever och får ta av kragen om typ 2 veckor så allt är nog lugnt, borde kanska försöka få upp en bild på mig så ni får se exakt hur handikappad jag är. YAAAY LATHER!

Kommentarer
Postat av: Nervig syster

MEN HERRE! SLUTA VARA SÅ SJUKT OANSVARIG! DU GÖR MIG FRUKTANSVÄRT NERVÖS HÄR HEMMA! SKÄÄÄÄÄÄRPNING!



saknar och älskar dig mycket! <3

2009-08-23 @ 20:32:15
Postat av: tessie

galning!!

2009-08-23 @ 22:59:27
Postat av: C.

haha ni är roliga!

2009-08-25 @ 05:37:20
Postat av: Gamerguy

haha, roligt :P ta det lite lungt nu

Ha en trevlig tisdag.

Postat av: kajsan

Nej men hahaha din stackare! men du om nån ser väl läcker ut i krage grrr! ;)



hahaha herregud vad roligt! :D

puss!

2009-08-25 @ 23:15:56
Postat av: C.

haha neje inte alls kul!

2009-08-27 @ 07:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback