Köksförbud.

Haha. Mina piller gör mig knäpp men nu ska jag berätta en rolig sak iallafall. Hade lite dåligt samvete i slutet av förra veckan eftersom jag tydligen varit ganaska så otrevlig mot mina kära rumskamrater och sagt saker jag inte har ett minne av och nu skäms mycket över. Iallafall tänkte jag att jag skulle vara snäll och visa att jag ångrade det jag sagt genom att baka kakor. Sagt och gjort, jag är ju ändå ganska bra i köket. Trodde jag. Inom loppet av 10 minuter hade jag ryckt loss handtaget till ugnen, satt en handuk on fire, ryckt loss en persienn från väggen så att den trillade ner på ett gäng glas som alla gick sönder och glassplittret hamnade i en skål med tonfisk som Jonas sen åt... Som tur var slutade det som i sagorna (lyckligt) och vi är endast en handuk och några glas fattigare. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback