älsklingshösten.

Jag tog tag i mig själv. Drack en vitamindrink, satte på mig lite sköna kläder och gick ut med mammas kamera i trädgården. Till skillnad från resten av Sverige tycker jag om hösten riktigt mycket. Då menar jag höst hösten. När löven byter färg, äpplena trillar ner och det blir så lugnt och skönt för att alla går på långa sköna promenader på Djurgården och fikar på Rosendals trädgård eller myser med en kopp te eller ett gott glas rött framför en härlig film med någon man tycker om. I alla fall, jag plockade även några äpplen och löv som ska ligga på bordet som pynt ikväll när vi firar min pappa och farmor som fyller år idag resp igår. Det blir fint ska ni se.







Kommentarer
Postat av: kajsan

jag tycker också om hösten! vilken fin äppleskål :)

2008-09-22 @ 22:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback