sextånde september tvåtusenåtta.

En lista sammanfattar ganska så bra dagens händelser!

Dagens humör: Höga toppar och djupa dalar, same old same old.
Dagens mat: Typ vattenmelon, soppa, smörgås, banan, äppelpaj... To be continued.
Dagens roliga: Andreas lilla skämt med Roberth (Han sänkte R kontorsstol ner till typ golvet så när R kommer in stressad och som vanligt pratandes i telefon håller han på att trilla baklänges för att den var så längt ner. Otroligt kul syn!)
Dagen mindre roliga: Mitt humör, what the fuck liksom?
Dagens kärlek: Här borde det stå Johan men eftersom han är i Holland så står min chef här istället. Kramigare gubbe får man leta efter! Så mysig så!
Dagens smartaste: Jag har börjat lämna plånboken hemma när jag åker till jobbet på så sätt gör jag inte av med några pengar på onödigheter! Supergreat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback