Fy 17 alltså...

...Såhär jävlans fattig har jag aldrig varit tidigare. Så mycket saker som måste ("måste") köpas och så lite pengar. Jag skulle nog gå så långt som till att säga att jag är broke. Pank. Kalla det vad du vill men pengarna lyser med sin frånvaro. Skönt att man i alla fall inte har hyra eller räkningar som måste betalas och mat som måste inhandlas. Nej det är inte alltid så dumt att bo hemma.

Clara, jag undrar mer om din jobbhelg. Kan du inte berätta lite mer? Jag hade ju tänkt att jag skulle åkt in och tittat lite på marknaden (?) för att den verkade så trevlans och såklart för att du och F stod där. Men latheten slog till å det grövsta så så blev det ju inte, tralalala!

Kommentarer
Postat av: clara

sure babe

2008-09-22 @ 12:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback