1st day of work.

Ja nu är jag igång. Eller igång och igång det här kan väl snarare liknas med inskolningen för dagis. Skönt! Började med ett morgonmöte/veckomöte följt av lite paus för att sen över gå i en lunch på stan ooch lite shopping med en kollega (well hello?!) Efter den tunga förmiddagen följde jag med på ett möte där vi planerade för en reklamkampanj för Synoptik(linser främst) i Danmark. Japp jag spelar med de stora killarna nu. Sen lite efterarbete på det, och en runda på stan för att göra lite ärenden och inhandla material inför det kommande kundmötet med synoptik. Nothing to fancy. Var så uppe i allt att jag till och med råkade jobba över, hej och hå! Hurtbulle någon? Nä nu är det bedtime om jag ska orka veckan ut. Farligt hur slapp och slö man blir efter cirkus 3 månaders sommarlov, hu! Cio!

Kommentarer
Postat av: clara

OMG JAG GLÖMDE RINGA OCH FRÅGA HUR ALLT GOTT!!!! Samvete lika med noll! Förlåt systeryster! Jag slår en call till dig imorgon. LOVAR & SVÄR!

2008-09-02 @ 00:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback