okej.

Jag är ju sämst på att hålla den här bloggen igång! Förstår inte varför jag inte alls hinner med den, hm. Kan ju försöka skylla på att jag jobbar åtta timmar om dagen och att det tar mig ytteerligare två timmaar om dagen att bara ta mig till jobbet. Där försvinner en hel del tid känner jag. Sen i helgen var jag ju inte  med båten en sista gång innan den åker upp på varvet för att gå i ide. Jaja, Kajsa har tagit körkort. Shit grattis grattis grattis! Sen har min älskling kommit hem för helgen, jajaja! Så i helgen ska jag nog mest bara mysa en massa med han, yay. Fast på fredag ska jag dricka en massa viin på jobbet för att sen gå på avskedsmiddag för Clara och Frida som flyttar till London (!) på söndag. Det blir kul kul kul! Ses.

Kommentarer
Postat av: kajsan

tackar man tackar :)

jag saknar dig!

2008-10-13 @ 15:00:32
Postat av: C

jamen självklart bruden! jag saknar dig med, ska vi leka? Johanna kommer ju förresten hem i helgen!

2008-10-14 @ 10:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback