Torsdag.

Åh jag har så himlans mycket fina bilder nersparade på min dator just nu. Jag vill bara dela med mig av dem! Men tyvärr är jag ju så trött på datorer när jag kommer hem efter en dag på jobbet (åtta timmar framför skärmen är INTE kul) att jag skulle till att spy om jag satte mig framför en igen! Det är lite tråkigt... Men jag ska inte klaga är ju så oerhört nöjd med den här chansen till jobbet som jag har. Det är däremot dags att snacka löneförhöjning nu här.

Förövrigt är Carola här hos oss idag, himla trevlig tjej! Men antar att hon väl måste vara det lite mer än alla oss andra. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken Carola? kändis Carola eller är jag ute o cycklar nu? hehe

2008-11-13 @ 23:17:02
Postat av: Cecilia

Kändis Carola of course!

2008-11-14 @ 09:49:01
Postat av: Anonym

Jassååå duu! haha var hon så där religiös som man har hört att hon är? =)

2008-11-15 @ 01:03:59
Postat av: cecilia.

Men vem är du? Varför skriver du inget namn?



Har hängt med henne hela dagen idag också och har faktiskt inte lagt märke till något sådant. Tyckte tvärtom att hon var en riktigt varm och skön människa som drev en hel del med sig själv. Sånt är kul! Kan berätta mer sen när allt inte längre är så väldans hemligt...

2008-11-15 @ 02:17:35
Postat av: Anonym

haha det är Paola..du vet, gick kultur..blev du psykad av att jag inte skrev mitt namn eller? ;)



Har dig på msn o såg att du hade en blogg, så jag tittar in lite då o då, du har snygga bilder o annat. Har inget eget liv numera, så jag sitter vid datorn o ruttnar bort ;)

2008-11-24 @ 22:39:31
Postat av: cecilia.

haha hej paola! Nä men man vet aldrig vad för knäppisar det finns som läser det jag skriver men välkommen hit eller vad man säger :P Kul!



Fick du inte jobbet på java? :( jo snart är jag också arbetslös... usch!

2008-11-26 @ 23:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback