Awkward

Mest bara för att jag gillar ordet (dock ej dess betydelse!) men också lite för att det var pinsamt länge sen jag bloggade. Antar att jag kom in i en såndär blogg-svacka igen. Ja ja... Lång tid har gått men jag är egentligen inte alls sugen på att berätta om det som har varit. Jag är sugen på förändring. Förnyelse! Jag vill ut och resa, men jag har inga pengar så jag måste spara, men jag är så dålig på att spara. Borde sätta upp mål för vad jag vill annars kommer jag bara gå runt och dö. Jag vill också ha ett nytt jobb ett spännande jobb! Såg att Mikael Bindefeldt är uppe på mitt kontor, kanske borde man ta sig ett snack med kändis festfixaren. Snacka om ett kul jobb! Jag svamlar. Förlåt men det är bara för att jag druckit cola (det innehåller ju för fan koks, who came blame me för att jag svamlar?!) men jaja jag klarar nog bara inte rikigt av det. Starka grejer.

Ledsen, det här kan ha varit årets sämsta inlägg. Skyller på att jag är ur form när det kommer till bloggandet och återkommer senare. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Sara

hej du!

Haha jag forde precis det vidare sa nu vet dom ;D

Inte for att det ar varldens lattaste barn att ha och gora med, men kul ar det :D

Vad har du for dig nufortiden da?

Postat av: Cecilia

Haha vad roligt! Nä men dem är ju barn liksom haha ja det verkar vara en skön blandning av jobb och barn ändå, jag är lätt på om dem är tss :)

Lite allt möljigt men just nu jobbar jag på en reklambyrå här i stan serru!

2008-11-13 @ 13:40:44
Postat av: sara

haha fast jag har kommit fram till att det inte riktigt ar min grej ;P

Det later ju inte helt fel! vad gor du dar da? =)

2008-11-14 @ 06:06:25
URL: http://kolbullen.blogg.se/
Postat av: Cecilia

haha ajdå! Men skönt och veta det ändå, en sak att bocka av från listan liksom :P Men du åker ju hem snart eller hur?

Nä kände att jag ville göra nått kul och inte bara jobba på ica typ och kul är det så jag är nöjd! Jag gör reklam :) mkt hjälpa till, assistera och små saker... Men ska väl vidare snart :) får se...

2008-11-14 @ 09:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback