Blää

Okej, nu ska jag berätta för er om mitt jobb. Mitt jobb som suger. det är egentligen inte ett så svårt jobb, nej det är riktigt jävla simpelt. För visst är det okej med mig att få betalt för att sortera papper i olika högar men det jobbiga är ju alla dom nördarna runtomkring mig (gertrud, britten och birgitta) som tar sitt jobb på fullaste allvar. Ibland tror jag att dom tror att det är för presidenten dom jobbar. Fast ibland kan det faktiskt tro det eller ej hända grejer på det här tråkiga kontoret. Som nu till exempel, två tjejer mitt emot mig håller på och "fixar" med en dator. det är bara det att ju fler sladdar dom rycker i desto mer piper det från datorn. Puckon. Och nu fick jag lite skäll fån en chef, det är ju alltid trevligt. Nä tror jag ska gå och köpa lite godis och försöka fördriva tiden det här pipandet håller på och ta död på mig. Det är ju ändå minst två timmar kvar tills jag får gå hem och plugga filosofi. Längtar!

PS. Idag blir Julia stor, grattis! När blir festen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback