WorkingClassHero?

Är nog inte kategorin jag tillhört den här sommaren. Tyvärr. En och en halv dag har jag lyckats åstadkomma ser jag i lönespecen. Fy fan vad slapp man kan va! Nä till hösten får det bli andra bullar. Förhoppningsvis på ett roligare ställe då också. Ska försöka knipa om klagandet på jobbet och bara dra mig dit imorgon och resten av veckan samt nästa. 7 dar, hur jobbigt kan det vara?!

Sommarens bästa film har jag också hunnit se sen sist. Konkurrerade till och med ut SATC filmen. Älskar musiken som åter igen livas upp och fyller mina ipodlurar. Miljön är fantastisk och får en att älska Grekland för alltid. Sen var det skådisarna, ypperligt val måste jag säga! Boho-Meryl Streep är fantastisk, likaså dottern som vi minns från alla de otaliga  gånger vi sett "Mean Girls". Haha, tider! Nä, kort sagt en riktig "feel-good" film. var helt uppe i varv efter den och studsade fram på Täbys trygga(?) gator! Yay.




Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback