Vad hände sen?

Min sk blogg-pause kom lite som en överraskning även för mig. Därför tar vi en kort recap på den senaste månaden, yay!

Jag skulle ju till att sluta skolan så vi i klassen bestämde oss för att åka på en kryssning och dricka mest. Det såg typ ut såhär och var ganska så väldans kul faktiskt. Synd bara att mina två guldpinglor bangade ur.



Sen tog jag ju äntligen studenten. Vilken grej, skulle göra det tusen gånger om om jag bara fick! Bästa dagen i mitt liv, lätt. Och såhär såg det ut:

  




 

Baksmällan var galen så jag och min prins åkte till grekland i en vecka och myste mest.




Sen kommer jag inte riktigt ihåg men jag tror det var så att vi åkte för att fira en underbar student i småland!




Sen fylde Sofie och Emma år så då firade vi dem en stund för att dagen därpå ta lilla bilen till Örebro Universitet och vara på Emax kurs i några dagar. Där spelade vi mycket kubb och lyssnade på olika människor som tyckte vi var jätte bra. Kul.




Annars har jag nog mest bara myst hela sommaren. Och lekt med bilar förstås!

  


Thats it for this time! Jag ska äta glass och chokladdoppade jordgubbar med min prins typ nu, så tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback