Oh sweet sunny day how we love you...

Jag vet inte om jag sa det innan men jag var ju på en liten hemlig-bus resa förra helgen. Till Åhus! Vi lekte väldigt mycket och festade ännu mer. Det var en såndär riktigt underbar utflykt där allt bara flyter på i en skön stämmning. Mandinka Jr återförenades och gjorde ännu än gång gatorna osäkra. Vi har varit lite för utspridda det senaste året tycker jag. En i Usa, en i Götet, en i Malmö och resten i huvudstaden. Men nu fick vi äntligen leka Cribbe allihop igen. Feeeels geat! En ny kräftskiva har också börjat planerats så jag är NÖJD!

Nu kommer Jojjo P och vi ska njuta av det fin fina vädret som kommit till oss. Sol och bad i trädgården blir det! Ciao!


Här är en liten bild på mig och Sofie när vi busar som bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback