Indianflickan.

Idag har jag på mig en ny liten fin fin kjol. Vilken bror Philip total dissar. Den är i ljust brun mocka och med fransar längst ner på kanten. Mycket söt och väldigt "just nu" så att säga. Såklart något som lille Philip inte förstår ett smack av. Pojkar!
Iallafall så har han så fort han sett mig idag ropat "Pochahontas!" (stavas det så?) efter mig. Och om tillfälle getts till och med nynnat högt och tydligt "´Kom spring på gömda stigarna i skogen.." Vilket då är en av de sånger de kör sten hårt i filmen (för den oinsatte). Mycket irriterande. Men tro inte att det får mig att sluta använda kjolen min för det! Nänä du! Istället ska jag tänka ut en liten mini-hämnd. Mohaha. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback