WOOOHO!!

KOM VI TVÅA I "BÄSTA VARA" BLAND 300 TÄVLANDE I UF ELLER KOM VI TVÅA I "BÄSTA VARA" BLAND 300 TÄVLANDE I UF?!

Yees det gjorde vi för dom som inte förstod. Och fy 17 vad stolt, uberglad, lycklig, nöjd och sjukt glad jag är just nu! Har gått på en major enorm adrenalinkick sen typ sex timmar bakåt i tiden, börjar äntligen lugna ner mig lite nu!

Men återigen, det här känns bra. Mycket bra till och med. Nu är det bara till och vinna lite mer i SM som är i maj. Behöver jag säga att jag är pepp eller?! Nä hörrni, nu har jag allt gjort mig förtjänt av ett fint och välbehövligt lov!

Lovet ska spenderas i Åre där dagarna kommer vara fyllda av snowboardåkning, afterskii, varm choklad, snö, mys och fest! Och som om detta inte vore nog så kommer min älskling upp på tisdag! Det ni, det kommer bli bäst! Och på fredag eftermiddag tar vi tillsammans tåget hem. Ses då!

Hat bäst, gå på fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback