It has no name, because i killed it.

Idag är en ganska så oinspirerande dag, en en-i-mängden-av-alla-andra-vanliga-dagar dag. Det är en sån dag då du tvingar upp dig från den varma och ovanligt sköna sängen på morgonen för att ute endast finna regn och rusk och en försenad buss. Sen när du väl anländer till skolan så är ingenting förändrat det ju fortfarande den jobbiga dagen och därför är den första lektionen (Matte C hej och hå) inställd. Jaha tänker du och för en sekund ser du den varma och ovanligt sköna sängen som en hägring framför dig.

Ta bort den bilden fort fort.

Eftersom du är en duktig elev sätter du dig i kafeterian och räknar lite med en vän ändå. Den jobbiga dagen fortsätter i form av händelser som inkluderar vinylgolv, ostbollar, oengagerad marknadsundersökning om något som jag verkligen inte bryr mig om samt jätte tråkiga filosofi lektioner som faktiskt på riktigt inte leder någonstans. Så när klockan äntligen ringer ut och skoldagen är slut packar du ihop ditt och släpar dig hem. Planerar att se en grym film och äta ton med god mat, helst riktigt onyttig sådan och inte röra dig ur fläcken på resten av dagen.

Icke sa nicke.

För du har prov i praktiskt marknadsföring, två inlämningsuppg psykologi/organisation o. ledarskap samt ett projketarbete som går åt fanders att ta itu med. Provet känns ju ganska så brådskande så det börjar du med. Förutsatt att du har böckerna med dig hem vill säga. Det har du inte. Nä för böckerna ligger i Claras skåp och gör noll nytta!

Tur att man har massa andra saker o plugga då. För och gå sysslolös en hel eftermiddag/kväll nä usch, ve och skam för den som gjorde det! Hej då påre.

Kommentarer
Postat av: C

oh goasch. jag trodde inte jag kunde bli mer matt. men du satte picken över i:et.
och ps - jag kommer typ inte hinna klart med psykologin. jag har inte ens hunnit börja..

2008-02-06 @ 17:20:03
Postat av: c

aa usch vilket deprimerande inlägg det där var.. fy 17 för mig!

2008-02-07 @ 16:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback