Emma, finns bara i fantasin men hon är fin tycker Kalle.

Idag har jag bara legat i min säng och pussats och kramats hela dagen med min skatt. Det har varit fint. Vi har varit bakis och legat nära och halvslumrat på varandras axlar samtidigt som vi lyssnat på långsamma låtar som får en att må bra. Enda gången vi gick upp var vid halv tre ungefär (vad är tid jämfört med det här?) och det för att få tyst på våra magar som helst bara ville ha cheeseburgare. Tysta blev dom men det utan cheeseburgare, omelett fick duga. Men det gjorde inget för jag var ju med min skatt. Det var huvudsaken tyckte jag. Min skatt missade bussar tills de inte längre gick och fick istället flytta in här i mitt slott. Nog för att jag har en mur bestående av smutstvätt vid fönstret för att hålla tjuvar och fulgubbar borta men jag tycker nog att jag även behöver en riddare vid min sida mest hela tiden. Tyvärr hände bara det där i min fantasi. Jag får helt enkelt nöja mig med min mur av smutstvätt så länge. Inte kan man ha allt hela tiden hur mycket man än önskar och håller tummarna.

Snipp, snapp, slut.

Ps.
det här är så fint tycker jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback