Cecilia om att vara vuxen.

Idag känner jag mig vuxen. Jag har inte bara städat rummet på eget intiativ utan även gått upp före tio en lördag morgon, provat ut (och nästan bestämt mig) för de glasögon som ska pryda min näsa framöver samt firar ETT ÅR med den underbara person jag kallar min pojkvän. Är inte det vuxet så säg!

Men det är ganska kul och vara vuxen idag, faktiskt roligare än jag trodde att det skulle vara. Ska nog börja vara vuxen lite oftare. Sen så ska jag ju på ett möte idag också (ja, jag säger så för det får mig att känna mig lite viktig). På mötet ska vi prata om världens bästa studentskiva och äta (s)pyttipanna (vuxen..?) och senare idag ska jag bli bjuden på middag av den där fina pojkvännen. Fy 17 vad han är bra! En hemlis; jag lämnade en liten present till han på hans nattygsbord innan jag gick. Då blir han glad när han kommer hem från jobbet och ser den!

Nä nu ska jag fortsätta och vara vuxen, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback