Mitt liv, so far.

Känner att det har blivit mycket bilder på sistone. Delvis för att det finns så många fina på min dator men också för att orken att skriva något vettigt inte funnits. Hm. Nya tag. Drar livet i korthet så som det sett ut senaste tiden och så som det kommer se ut framöver, för alla intresserade.

Har som sagt jobbat en hel del, 9-5 plus 2 timmar i kollektivtrafiken varje dag suger en hel del tid. Sad but true. Förstår inte hur folk kan ha ett liv när man ska hålla på och jobba såhär väldans mycket... Men men
det här är bland annat vad jag sysslat med. Gjort en film till allas våran Carola, det du kommer och se är bara en liten liten del av allt vi gjort men ta en titt vettja!

Men en del slirande på krogen har jag hunnit med, mest med Ebba och co. Det har varit najs och på lördag är det dags igen (kanske). Ska även hinna med att fira Babycup-Irina som fyller år imorgon (grattis!) så jag får se om jag hinner svänga förbi Annas födelsedagsfest.

Vet inte om jag sa det men i helgen har jag varit i Holland och lekt flickvän. Jag är inte så bra på det längre för övrigt, har typ börjat glömma reglerna för den leken. Men min pojkvän har tålamod och är jättekär i mig så det är lugnt. Han trodde att jag skulle komma på lördagen men jag överraskade och kom på fredagen istället, party! Men vad möter mig i dörren om inte en smutsig, skäggig och allmänt skitig pojkvän (läs uteliggare) som stirrande frågar om jag är här nu. Hm, ja det är jag? Eller vad svarar man. Hur som haver så blev det bara bättre och bättre från den stunden. Han fick gå och duscha och raka sig samt städa en vända sen vart det pusskrig... På lördagen när han fyllde år tog jag med han ut på restaurang och åt sushi på familjens bekostnad, sweet. Jaja det blir så mkt text att ingen kommer orka sig igenom. Men i alla fall så kom jag hem sent igår kväll på grund av försenat plan. Inte najs men den najsiga helgen slår ut det hur som helst.

Det var väldans jobbigt med uppdatering tror jag slutar med det nu. Bjuder istället på en fin fin bild på Ebba från hennes födelsedagsfirande! Vi lekte med pärlor och band och drack skumpa, mycket trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback