Insomnia.

Den senaste tiden har varit förjävlig. Det började med att jag bara trodde att jag helt enkelt vänt på dygnet av olika osköna anledningar. Men nu kan jag säga att så är inte saken. För du ser varje  j ä v l a  kväll ligger jag här. Vänder och vrider, räknar får, blundar tills jag får ont i ögonen och stirrar i taket. Om och om igen, varje kväll. Jag är TRÖTT på det! Trött ja! Jag är så trött att jag mår illa... Men jag vill inte vakna upp fler mornar och känna det som om jag sovit en kvart den senaste veckan, vill inte. För varje dag som går ställer jag väckarklockan ännu någon minut senare. För varje dag som går missar jag bussen allt grövre. Det håller inte. Jag vill ju bara  S O V A !  Åh... Man förstår aldrig hur bra man har det när man inte har det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback