It has no name because i killed it.

Så äntligen lyckades jag ta mig ur min så varma och sköna säng denna dag också. Jag och mamma drog en snabb runda i centrumet och sen körde jag lite bil på trafikskolan. Inte maju. Gubben var ett stycke skit och vi förstod inte varandra alls. Efteråt var jag lite arg och så, kände att han inte kunde hjälpa mig komma närmare det där farbannade kortet. Nä så jag åkte till gymmet och sprang ifrån de jobbiga! Kom hem och åt ett lass med spaghetti bolognese. Muums! Blir väl sista riktiga måltiden på ett par dagar nu är jag rädd för.. Imorgon åker jag nämligen ut till Claras landställe för att mysa i regnet, spela sällskapsspel, äta och dricka. Det kommer bli riktigt mjauu det. Nu ska jag bara slänga ihop en liten packning för de närmsta dagarna! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback