Tankad.

Jag har precis avslutat ett 50 minuter långt samtal med min bättre hälft (?!). Ett 50 minuter långt samtal om politik. Ja det är sant. Vad är klockan liksom? 12 på natten, ofta. Iallafall, you really got me on fire babe. Kommer inte klara sängen den närmsta timmen iallafall! Nu måste jag börja plugga på om de olika partierna på riktigt det är ju val snart, och jag får rösta! Wow... Måste dessutom introducera lite nytänkande i pojkvännens koncervativa synesätt. Det här håller inte. Ha!

Nä orka politik-bloggen! Tillbaka till det mer lättsamma vad-jag-har-gjort-idag-inläggen.

Började dagen med att äta en hel mango, själv. Hprm. Sen efter en del strul med cyklar och busskort kom jag till centrumet där jag och Clara lekte lite. Vi pratade en hel massa om ganska så allvarliga saker. Antar att vi behövde det. Och ni vet one thing lead to an other. Jag fick följa med upp på taco-middag med Ella-gänget. En fulländad kväll med glass och hallonsås till efterrätt och Morgan Pålsson film som grädden på moset. Till råga på allt fick jag skjuts hela vägen hem, hem till skogen som Adam så fint sa. "Bor du här året om?" Var den lilla skitungens enda kommentar. Äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback