Sådär ja.

Nu är jag på bättre humör. Ligger i min säng och myser med regnet och iopden som enda sällskap, funkar just nu hade dock inte haft något emot att prinsen min var här. Men men kan ju inte ha allt och nu ska jag berätta om mina senaste dagar här i huvudstaden.

I fredags gjorde jag min sista dag på jobbet. Skönt men samtidigt lite ledsamt faktiskt, det trodde jag inte det skulle vara. Men kanske blir det så att jag hoppar in lite då och då i höst. Den som lever får se! När jag kom hem vart jag så sugen på att baka så då vart det en mindre massproduktion av goda aja-kakor. Mjau.

Så blev det lördag och då var det dags för att titta på de färgglada bögarna/lebbarna/transorna och alla andra som ville gå med. Åh så fina dem var! Ett riktigt lyckopiller. Sen sprang jag och Kajsa undan regnet och in på ett café för lite lunch och värmande te. Snabbshopping på det. Till kvällen hade mamman min fixat fri biljetter till Robert Wells grej ni vet på Kastellet. Trevligt trevligt. Dock regnade det som 17 men då är det bra att Löken bor på Kastellet och att man när man vill får springa in där och känna sig precis som hemma. Hon är fin hon. När Robban var klar tog vi båten över till Badholmen för att lyssna på Peter och Badpojkarna som höll hov. Vi råkade bli stoppade av kustbevakningen men Löken körde ifrån dem. Spänning? Aja det gick ju det också. Så visade det sig att Patrik stod i baren. Vilket såklart resulterade i gratis drinkar. Mumma.

På söndagen fyllde Clara 19 år! Det tyckte jag och Jullan skulle firas ordentligt så vi köpte ljus och glasstårta och åkte hem till henne för att översaknings gratta. Hon blev så glad så. Trotts att vi sjöng! Så åt vi en massa sen åkte jag till gymmet och lekte lite.

Och igår var det måndag vilket innebar födelsedag för mig! Dagen börjades med sång vid sängen, körlektion och sen överrasknings tur på stan. Följt av ett besök från therese och avslut hos Clara med fina tjejer och massa mat och film. En bra dag!

Peace and love!


Kommentarer
Postat av: claris

du är min

2008-08-05 @ 18:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback