Landet outfit!

Jag vet, det här är INTE en mode blogg. Men jag gör ett undantag för Julias skull. Hon visar här stolt upp den klassiska posen hon lärt sig tack vare den uppsjö av modebloggar det finns. Hon kan ju såklart fler bra poser (tex hur man gör för att även få med skorna) men dessa lyckades inte min kamera fånga. Enjoy!



Comfy mjukiströja - Coops barnavdelning (förra säsongen)
Grå pjamasbyxor - Ärvda?
Gummistövlar - De vanliga, från Överskottsbolaget
Assesoarer - Bonden Frida (som tittar hästbilder på en kameran)

Kommentarer
Postat av: clara och lisa

Jag undrar var man kan hitta assesoaren "bonden frida"? hahaha.. mycket lyckat inlägg! :D

2008-08-10 @ 22:22:41
Postat av: C.

Haha, prova i STALLET! Good luck ;)

2008-08-11 @ 15:16:12
Postat av: F

Frida finns att köpa i rimbo i nått sunkit stall. Sommarrea pågår till och med!!

2008-08-11 @ 19:10:41
Postat av: julia

hahaha jag dör. Skrattar högt på riktigt. Tyvärr är det dock slut på fridorna. Jag snodde den sista framför en grinig tant.

2008-08-14 @ 19:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback