Back in business?

Nu blev det sådär att jag glömde säga att jag skulle åka bort igen ett tag. Så nu har ju ni allihopa fett jätte många hela veckan gått och undrat vart jag har varit/gjort eftersom jag inte uppdaterat. Ah, jag vet vad ni menar. Men det är så att när man har en stackars liten pojkvän ända borta i Holland måste man ibland åka dit ett tag. Bara för att man saknar han ju. Det förstår ni nog alla.

Jaha, vad gjorde jag i Holland då. Jo medans min pudding jobbade och slet för vår överlevnad (inte för att jag inte hade kunnat levat på luft och kärlek men ändå) så trippade jag runt hemma och lekte hemmafru samt pluggade en del körkortsteori. På kvällarna pussades och myste vi medans Haggan tittade på. Vi hade det så bra så. Sen när det blev lördag tåg vi tåget genom (typ) halva Holland till Amsterdam.Där pussades vi en hel del också fast vi gick nog ännu mer. Vi köpte öl i en butik med över 300 olika sorters öl, åt smörgåsar i solen, lyssnade på en utekonsert, drack ännu mer öl och tittade på tjejer som förtjänar bättre men på nått sätt har hamnat i ett skyltfönster i "Glädjekvarteren". Sen åkte vi hem igen. Kom hem till Sveriget i måndags kväll efter ett tårfyllt adjö (rättelse: ett tårfyllt på återseende).

Så nu har jag ju kommit hem och redan börjat sakna mannen i mitt liv igen. Hrpm. Sen idag var jag och skrev det förbaskade provet och som tur var klarade jag det. Annars hade jag ta mig tusan skitit i det. Nä nu ska jag till lilla gymmet och pumpa. Yay. Cio!

Kommentarer
Postat av: claris

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

2008-08-28 @ 11:02:15
Postat av: cecilijaa

TACK TACK TACK :D

2008-08-28 @ 11:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback