äsch.

Nu är jag så trött på allt det här. Har inte lust till nått inte ens till att bara sitta och stirra, inte ens till att se en bra film och inte ens umgås med nån fin vän. Det ända jag gör är att sakna min fina pojke. Jag borde kasnk slå mig ihop med Clara en gång för alla. Vi kan starta en depp-klubb och bara sitta tysta med våra tekoppar för att sen nångång mellan klunkarna fälla en tår, dra en suck eller kanske rentav säga något om hur ont det gör bakom det vänstra bröstet. Att det känns som om något är sönder där. Men mest skulle vi nog bara sitta tysta och känna med varandra. Fy 17 för det här eländet. Ändå vill jag göra klart att det här inte något som är upp till Johan. Han har inte varit dum som åkt ifrån han har bara varit dum som gjort mig så nedrans kär i han bara. Usch nu är den där klumpen i halsen tillbaka igen. Måste gå.


Kommentarer
Postat av: clara

jag ställer upp!

2008-08-30 @ 00:16:27
Postat av: cecilia

I knew I could count on you!

2008-08-30 @ 13:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback