080815

Idag känner jag mig bara allmänt mellow och oinspirerande. Suttit på rumpan min och sett dagen bara glida förbi är det ända jag lyckats åstadkomma idag. Om det nu är något man lyckas åstadkomma liksom. Inte ville jag det heller! Nä idag hade jag velat göra massor med sakor men kanske i någon annans kropp. Att undera hur det skulle vara att bo i någon annans kropp är något jag gör ganska så ofta. Om folk tänker lika som jag eller hur de tänker om de inte gör det. Hur folk ser saker. Tänk om andra inte ser saker som jag ser, eller tänk om dem bara ser dem på ett annat sätt. och nu när jag sitter här och tänker kommer jag ju faktiskt på att jag har idag varit och handlat massa mat, övningskört, gjort en glasstårta och gått en promenad i det gröna! Fy 17 vad bra, nu känns det bättre igen. men igentligen vill jag mest att det ska bli måndag så att jag kan få åka iväg till min prins och bo i hans slott ett tag. Men visst fasen ska det bli kul imorgon också! Over and out friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback