www.magnusuggla.nu

BLOGG

  onsdag, augusti 29, 2007

Brokeback Mountain

Glömde berätta om mötet igår.
Det gick precis som förväntat. Först försökte Skivbolags-Leffe rövknulla mig. Sedan var det advokatens tur att sätta på mig.
Och just när dom tyckte att dom hade mig precis där dom ville ha mig, mitt i en dubbelmacka, grabbade jag tag i bollarna på dom båda så att dom gick upp i falsett.
Det var tur att Mats, min revisor, var på plats och kunde sära på oss.
Det hela slutade med att vi låg där, svettiga, i en enda hög och bara pustade.
En halvtimme senare gick vi därifrån med ömmande skrev.
Men lyckliga, ack så lyckliga.

upplagd av Magnus Uggla -


Kommentarer
Postat av: claris

ugh... bara jag som får bilder?

2007-09-02 @ 10:21:17
Postat av: sis

clara, det här är humor!

2007-09-06 @ 22:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback