Min Dag

Dagens bra:

- Den
här mannen. Hur kan man inte älska honom? Han förgyller mina (och Claras) sorgefyllda dagar såhär när vi går mot mörkare o dystrare tider. Läs läs läs!

- Paris planer? Även om det aldrig skulle bli av har det varit sjukt kul och exalterande att sitta o planera det med fishy.

- Cookiesarna i frysen, och det bästa? Det är bara jag som vet var dom finns, moha! 


Dagens dåliga:

- Körlektionen. Vad hände? Det som gick så bra, så feta paniken när han helt plötsligt får för sig att jag är mogen för den stora läskiga vägen. Big no no. Jag är så inte redo för sånt vilket han också fick lära idag. Haha, stackars kille. Han gick antagligen hem o fixade en extra skarp livförsäkring. han lär ju behöva det om vi ska fortsätta med de här dumma ideerna om att köra på stora vägar. Skitsnack om du frågar mig.

- Ego-bilder. Behöver jag ens säga hur otroligt oattraktivt det är? Vi vill inte se när ni gör nån äcklig pose med plutande läppar och gulliga hund ögon! Den 'spårade' med ögon som tittar i kors och tungor som hänger utanför är inte heller okey (undantag: överförfriskade stunder såvida du inte är full på en 3,5a) och börja inte ens andas om den lite mer nonchalanta varianten med solbrillorna på. It makes me sick.
Det finns inget som får en att ändra åsikt om nån så snabbt. OBS detta är typ okey beteende om du inte har överstigit den ringa åldern utav 14 vårar. För övriga, AVSKAFFA och det snabbt! Punkt.

- Pappa fyller 50... planera, stress och ångest är bara en del av allt det roliga vi sysselsätter oss med så fort han inte är hemma.

- Ska man ens orka ta upp allt om projektarbetet och UF företaget? Svar nej.

Tack för idag, slut för idag!


Kommentarer
Postat av: clara

Underbara Alex! mwaa...

Postat av: Kajshi!

hej babe!
vi måste göra en "instensiv" snart igen tror jag! :D:P
cheers mate! <3

2007-09-04 @ 22:37:28
URL: http://otippat.blogg.se
Postat av: Anonym

paris blir visst det av!!
vi ska bara hitta rätt tid ;D
ok ploppie

2007-09-05 @ 21:07:15
Postat av: Anonym

varför använde jag ordet exalterande?

2007-09-06 @ 22:19:13
URL: http://cilija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback