Jag dör

Hahahah, sjukt... Finns det någon yrkesgrupp som tar sitt jobb mer seriöst än väktare/ordningsvakter? Jag tror jag dör på dem, haha så jävla kul!
Alltid ska dom gå in jätte hårt för att han där spottade ut sitt tuggummi på marken eller bara stirra jätte aggresivt på tjejen som vinglade till lite i toakön.
För det kan ju verkligen inte vara så att hon faktiskt bara är kissnödig eller har underskattat sin förmåga att gå i högklackat. Nej nej! Det är ju självklart för att hon är antingen pissfull och kommer snart börja tokspy över tjejen hon sekunden innan antagligen brutalt slagit medvetslös eller då alternativt att hon bär en fet bomb  innanför tubtoppen. Såklart.
Men kom igen nu.. Vad är det dom gör igentligen?! Får de betalt för att fönstershoppa och åka rulltrappa? Isåfall ska jag också bli ordningsvakt. Verkar hur soft som helst. (Fast jag har hört att man måste väga ett visst antal kg, som tjej typ 80..gah!) 
Som idag när jag var nere o sprang i tunnelbanan, blåa linjen den längst ner så finns det ju ett rullband som man går på ni vet, så iallfall ställer TVÅ väktare (för de klarar ju inte av något själva...) till med världens grej då de ska starta ett av rullbanden. ÖH. Om man inte visste bättre skulle man kunna tro att ett mord just ägt rum, så seriösa är  killarna! Gah, det är ju bara ett rullband som ska sättas på, och hela tiden sammlas det upp en massa människor för de tvingar ju alla att vänta (i rusningstrafik, HALLÅ?!) irritationen växer hos mig och mina medtrafikanter men så äntligen ÅH!  de har fått igång bandet. Det tog bara 4 minuter, good work boys! Vad var det? En knapp? Suck....

Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback