Helgen i bilder

I fredags var det Tonna som var värdinna och stod för en rad roligheter (och en del saker man helst bara vill glömma.. tror jag talar för oss alla när jag säger så, höhö)
Nä men som sagt det var mycket lyckat och jag hade jävligt kul, var till och med amerikanska under en stor del av kvällen! Skål på er pussycats som gick på den enkla! Moha.


              

Tätt följt av lördag och kräftskiva hos Tettie var jag duktigt nöjd med läget men oj så bakfull. Men de najs. När folket började röra sig bort från Big Ts garage och kräftskiva så var det jag och Claire som drog till tegel. Duktigt med drag helt sjukt bara att vi faktiskt behövde stå i kö i cirkus en timme. Borde inte nån jävel infora nått sorts vip system där??

              

So long suckers <3


PS. Ett stort tack till denna helgs värdinnor!

Kommentarer
Postat av: Frida

VARFÖR har alla människor lila slingor i håret?! xP

2007-09-11 @ 11:05:28
Postat av: sis

Det stora måstet just nu, u should try it u too!

2007-09-11 @ 21:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback