Detta är en dålig dag.

Det här är en sån sak som i vanliga fall skulle fått mig att trilla av stolen av skratt. Men idag. Nä det funkar inte. Jag skrattade en gång, nästan.
Som sagt detta är inte en bra dag, och inte fan blir den bättre heller. Tror jag ska göra slut på den här plågan o bara gå o lägga mig nu på direkten..
Usch vad jag tycker synd om mig själv nu. Och usch vad sur jag blir på mif själv för att jag sitter här som en liten tönt o tycker synd om mig själv.
Bajs.
Tur var det iaf att helgen var bra. Hemma kväll i fredags, utgång lördags, biomys o jag-ska-aldrig-mer-dricka-ångest i söndags. Men de va najs. Synd att det inte alltid är helg och solsken bara!

Tja

Kommentarer
Postat av: Kajshi!

hihi gulllunge där! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback