Cecilias memoarer?

Fett oaktiv på bloggen, gaah! Här kommer min helg i korthet, yaaaay!

Torsdag: Tjuvstart jag vet... Dagen spenderades på Älvsjö Mässan med klassen för kick off inför det komaden UF året, lite segt men det var en najs snubbe där, fy vad jag skrattade!
Lunch ute i Hammarbysjöstad med Emma, spontant och mysigt just the way we like it, åt en hel pizza vilket aldig har hänt innan. Stolt.
Sen ut till Solna på arbetsintervju (Ja jag fick det, woho) o snabbt tillbaka till stan för att möta upp chicksen och italienarna. Italienarna är tidsoptimister och missar därför middagen men vi tjejer drar till rice och äter buffé och dricker(läs pimplar!) husets. Hets hem.

Fredag: Sovmorgon men lyckas trotts detta försova min grovt. dagen flyter på ganska på bra trorts allt, vi regestrerar vårat företag, yaay! Shopping. Hets hem, tappert försök till att sttyra upp kvällen efter att planerna ändrats. Lyckades sådär, viper room först sen massa buss och tåg o buss igen mötte upp fishy, bajs-emma o tysken. Skulle på fest till Tony, men nä, åkte därför hem med mitt kvart i 3 ragg fishy och drack te.

Lördag: Leker guide större delen av dagen, dock svårt med en mer vild än tam hund i släptåg. Harry var namnet. Hrpm. Införskaffar present till kvällens födelsedagsbarn Johanna. Skyndar hem byter om, taxi hem till Jojjo P och blir bara en timme sen. Ja bra.
Jätte tevlig middag (tack till Johanna och lite Elin spom hade fixat så fint så fint!) sen utgång. Riktigt kul, eller vad säger du Kajsa? Höhö.

Söndag: Vaknar sent, inser att jag är jätte sen och att jag har tappat mitt busskort under natten. JA! skyndar in till stan för att möta italienarna och Tonna men glömmer i all hast min mobil hemma. JA igen! men lyckas trotts detta faktiskt möta upp alla, med bara lite svårigheter.. hprf.. Körde stenhård sightseeing (gamla stan, drottninggatan, slottet, djurgården, nk mm) på bara några timmar. Helt underbart. Stockholm är fint på hösten. Och sommaren, och våren, och...

image190
Födelsedagsbarnet, mig och Kajsa

Kommentarer
Postat av: Kajshi!

höhö på dig själv du! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback