Sup?

Antar att jag inte kommer lägga ner bloggen, höhö... Allt blir så cp ibalnd, jag är trött o irriterad men det här får mig o skratta så mycket att jag faktiskt trillar av stolen! Det är skit kul haha.

helgen var sweet. Hemma i fredags då jag skulle upp tidigt och jobba på lördagen, inte fullt så sweet men fortfarande helt okey. Satt på jobbet o kollade lite cobrasnake bilder o blev galet taggad på party (jag som inte skulle ut i helgen... hum) så jag skicar ut lite sms för o se vilka som också är taggade.
Självklart var tony det, haha.
Och otippat som fan fick vi även med oss Foffie, så först vart det lite förkrökande på Viper Room, helt okey massa täby folk där så det var kul kul! Sen när vi tröttnade så drog vi oss mot stureplans hållet o hade turen på vår sida o kom in på China (berns) mkt trevligt mkt trevligt. Men vette fan om de var värt de 200 kr som jag betalade i inträde? tegel ÄR underskattat.

Nu är det bara 4 veckor kvar tills höstlovet och Rom, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback