Min vän Clara är en härlig prick. Se så tokigt hon skriver!

"Buren

Cecilia försöker ljuvkika på en tjejs bröst utan att hon ska märka det. Linus poppar popcorn. Therese skriver på ett praktisk marknadsföring arbete. Jag skrattar åt en kille som dansar. Det är en dag i buren. Torsdagagen är håltimmens dag. En liktion, två timmars rast, en lektion igen, två timmars rast och sedan en sista lektion innan man kan gå hem och dö i soffan. Längtar.."

Ja, det är en helt vanlig sketen torsdag och allt är precis som vanligt! Dessutom vill jag göra ett statement. Nämligen, död åt äckligt ytliga modebloggar. Tack för mig och god natt!

image200

Kommentarer
Postat av: Den härliga pricken Clara

Man tackar man tackar man tackar :)

Postat av: Julia

Bra modebloggar är bra. Dåliga mode bloggar är kassa!!ööööööööhh!!!

2007-10-29 @ 15:42:31
Postat av: Anonym

najs uttal jullan. blivade jornarlist hör jag ;)

2007-11-01 @ 13:13:45
URL: http://cilija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback