Gårdagen?

Var jävligt lyckad! Jag var bartender större delen av kvällen, kul som fan! Dock blev jag lite för full och misslyckades totallt med mitt lilla mission (dvs att fota allt). Batterierna höll sig genom bussresan dit, förandet och förberedandet sen bestämde de sig för att dö litegranna. Men lika glad var jag för det men gladast var nog min omgivning... (bakis humor?)
Tog nattbussen hem och gjorde misstaget att vila ögonen lite. Missade min hållplats men tvingade chaffisen att stanna mitt på vägen och släppa av mig så det var chill. Trillade i säng runt 5 helt utmattad och en sko fattigare, men det var det värt. Måste dock ta upp en seriös jakt på en tjockare  jacka det håller inte med den gröna längre. Höll på att frysa ihjäl. Stackars stackars.

tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback