Vingklippt

Seg dag idag, har varit jätte effektiv de senaste dagarna (eller ska vi kanske dra till med att säga veckorna? Nae kansek o ta i...) men nu är det som om luften gått ur mig. Måste verkligen tvinga kroppen till att göra minsta lilla. Men det är så mycket o göra mam o papie är i Paris o i'm in charge over here.
Så det är ju inte bara det vanliga plugg-städa-vara glad och trevlig mot alla-tjafset utan nu även laga mat till de andra-hålla koll på jacob som är  ö v e r a l l t  -se till att allt är snyggt tills de kommer hem-grejer.
Listan kan göras lång men jag tror ni fattar.,
Men ikväll är det iaf Eurovison Song Contest, YAY!
Jag är största schlagerbögen jorden någonsin skådat och en dag som denna mår jag hyffsat bra faktiskt. Även väldigt najs att Johan tofflar och ser den med mig, tss.
Hoppas att ni också håller tummarna för The Ark o Sverige ikväll, så ses vi förhoppningsvis i Sergelfontänen ikväll!
 

Bjuder även på en skön bild från i sommras! Observera den fulla fisken till vänster, höhö!

image162


<3

Kommentarer
Postat av: sis

yay shlager shlager shlager

2007-05-12 @ 17:46:31
Postat av: Anonym

skönt o veta att man inte är ensam ibland...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback