Hej du är ful!

Största hets dagen någonsin, eller kanek inte men det finns ju deffinetivt inte med på topp 20 listan... Har precis haft 4 timmars matte b prov, askul! Verkligen... inte. Sitter nu o försöker få koll på allt har prov imorgon också i dataff, skulle börjat tidigare känner jag nu... men men!
Var såå länge sen jag skrev herre... jag har ju hunnit med typ mkt sen senast. Var på mallis ballis förra helgen o missade valborg. inget mig emot, inte sådär jätte stort fan av internationella fjortis dagen or whatever... Synd bara att det  typ regnade heeela tiden på mallis ballis. Men det var mys, stängde av mobilen när jag gick på planet på arlanda o satte inte på den förrens vi klev av det igen på arlanda.
Älskar att inte behöva vara beroende utav eländet, yeea me sooo positive! yeea...
var iaf skönt o komma hem, bodde större delen av veckan o helgen hos min favorit-kille och tog det bara allmänt lungt.
eller inte i helgen kanske, fredag var det lisa o sofias födelsedags kalas, super trevligt, men gick dock ganska så tidigt eftersom vi också var bjudna på lollo åhls födelsedags drink, också jätte trevligt, orkde dock inte så länge så jag åkte hem till favoriten igen och såg på film med ovan nämda och systern och grannen o dens tjej. fast jag tycker nog att dom mest skarttade åt mig eftersom jag tydligen var full, hö? jag? nääe, vad är det jag hör...
Lördagen var det party igen, mathilda hade fyllt 18 o ville ha presenter. Så det fick hon! (kom ihåg o höra av dig om våran lilla 3-middag sugar!) efter ett tag vart jag trött i ögat och åkte hem till johan igen, körde ut grabbsen (höhö, det är nästan sant...) och gick o sov ruset av mig (nästan...)
Söndag, helgen kom ikapp mig men tvingade mig ändå in till staden för att träffa tessiebelle över en fika, ööö? men det var mysigt! Aja det var allt för den här gången nu längtar boktraven efter mig (nästan lika mkt som jag längtar efter den..hm?)  ciao bajs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet inte vem jag är !
men ja vet vem du är niggah:P

2007-05-11 @ 16:53:16
Postat av: Kajshi!

oh jag gillar dig mogna avslutning där! ;) hihi! :D
puus på dig flickvännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback