OMG BIG TIME!!!!

Sofie det lilla äcklet är i Bryssel över helgen. Kul för henne liksom, 16 årsgräns så långt ögat når, en kusin som kan området och en mamie som kan liknas med en taxichaffis.
Och som om inte detta räcker för att få mig grön av avund så får jag ett sms mitt i natten som berättar för mig att lilla Sofie för tillfället befinner sig på en av bryssels hetaste klubbar  i n n e  på vip rummet tillsammans med fucking
P DIDDY  o c h  SIENNA MILLER!!!

Varför varför varför är inte jag i Bryssel?!?!


Kommentarer
Postat av: Frida

SKOJJAR DU? SKOJJAR HON?

fan va avis jag blir!!!!! Diddy lixom!?!?

2007-03-25 @ 19:04:37
Postat av: claris

omg lol

2007-03-26 @ 16:41:04
Postat av: Anonym

Frittson: Jag skojar inte, honskojar inte. Jag har sett bildbevisen!!! Fucking cool...
Claire:Kan du sluta med ditt jävla omg lol nån gång you fucker`?!?! ;D

Postat av: Frida

oh shit jag tror jag börjar gråta.
NÄÄ seriöst, DIDDY?!?! omg. varför händer inte sånna saker mig?

2007-03-28 @ 20:25:32
Postat av: Anonym

HAHAH don't huney.. det löser det inte, tro mig jag har försökt! Tjejen som förövrigt träffade honom kommer du få träffa på lördag så då blir det nästan som om du har träffat han... :D Cool hu?

2007-03-30 @ 18:23:43
URL: http://cilija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback