Mi scusi

Har fått lite skit för att de senaste inläggen varit i anningens otrevlig ton. Jag håller helt och hållet med. Men det är så jag kännt de senaste dagarna och eftersom jag inte orkar gå runt o vara sur i skolan o så tar jag ut det på bloggen. Snabbt, effektivt, och det ger de bästa av resultat.
Ni borde testa nån gång.
Finns så mkt som rör sig inne i mitt tonårshuvud så för att få lite struktur på det hela är det bra att bara få ur sig det.
Maan that feels good.
Var på gymmet och gymmade idag. Kändes bra. Första gången på 3 veckor tror jag. Vilket iofs kändes mindre bra. Men men nu är det lång helg för min del och förhoppningsvis blir det lite mer träning då.
Men nu! Party, wooho!
Har inte varit ute sen Åre.. Börjar bli lite rastlös. Men men! Ses i natten lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback