Hets

Blogg.se krånglar alltid alltid alltid. Man blir så trött. Den här veckan är nått som också varit trött.
Ledig fram tills igår, rivstart med en lektion. PUUH! Tät följd utav idag då jag haft en lektion hittils.
Inte lätt inte. Sitter hemma nu, orkade inte vara kvar i skolan o göra inget. Så snart kommer mamie o hämtar mig så ska vi åka o käka litegrann.
Sen back to school, en lektion kvar innan uppspelningsprovet på musiken. Aah, hur ska det gå? Spännande...
Idag blir det iofs ganska så hetsigt, efter skolan ska jag till salongen o fixa ögonfransarna och ögonbrynen, sen ännu mer hets tillbaka till centrum o vara tränare för mina kids. Yaay, can't wait to see 'em... NOT.
Sen vid 19.00 ska jag vara på stadsteatern, hinner jag hem om...? o se nån grej med papie o Phill. Kommer faktiskt inte ihåg vad det var vi skulle se... Öm, måste nog kolla det där.
Jaja torsdag idag meaning full fart mot helgen! Igen.. var det inte helg nyss? Det går så fort! Men jag klagar inte. Got to go, ses!

Kommentarer
Postat av: sis is back

vart håller du hus liksom?

2007-03-22 @ 12:32:42
Postat av: Anonym

Det vet man aldrig... MOHAHA

2007-03-25 @ 15:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback