Hej jag heter Cecilia o jag gillar att dela med mig av mina msn konversationer.

 Ge aldrig ut lösenord eller kreditkortsnummer i en konversation med snabbmeddelanden.


Clara säger:

Clara ger dig en jävla fet vibb

CECILIA säger:

Cecilia fet hajar läget och ger en ännu sjukt mkt större vibb tillbaka (mitt i fejan till och med!)

Clara säger:

osch

Clara säger:

du

Clara säger:

maliet du skickat.... i dont get it

CECILIA säger:

what?

CECILIA säger:

vad är det du inte gettar?

CECILIA säger:

jag får sånna spam saker till min mejl heeela tiden

CECILIA säger:

ser jag ut som om jag vill ha en större snopp eller?!

Clara säger:

men jag hittade ingenting

Clara säger:

jag ahde ingen länk

CECILIA säger:

shit e det sant?

CECILIA säger:

tette hade ju en...

Clara säger:

nuuuuu

Clara säger:

hahahaha

CECILIA säger:

hahaha told yaa

CECILIA säger:

grooose

Clara säger:

verkligen

Clara säger:

rakhuveln är uppfunnen liksom


Kommentarer
Postat av: Clara

så sagt som det var skrivet

Postat av: Anonym

Minsann

2007-03-30 @ 18:20:50
URL: http://cilija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback