Fucking pissed

Omg jag är så irriterad idag... det började som en riktigt härlig dag alla var glada som bara den och solen sken. Man kunnde riktigt känna våren och bla bla bla.
Sen så kom småföretagar lektionen (andra för dagen... jaa som sagt det varade inte så jävla länge..) och med den kom problemen. Och efter det har det bara gått utför.
Åker in till stan, yes min mattelärare sms o säger att lektiionen är inställd pga att han har fått förhinder. Jaahapp.. Då var det bara att sätta sig på tåget igen och åka tillbaka ut på landet.
Sen blir jag bara så sjukt irriterad att jag inte finner ord. Man gör inte så! Och nu menar jag inte matteläraren. Fan har du inte blivit uppfostrad ordentligt?!
Och nyss delade min kära mor med sig av faktan att jag haft död på en pärla. Ja du läste rätt. Jag har dödat en pärla, en äkta. Sånna ska det inte gå att ta död på.
Vadå hej jag kan lyckas med allt o lite till?! Känns fucking great.
Börjar känna en enorm stess inför allt vad körkortsteori heter. Så har folk tydligen börjat köra en massa med läraren. Gaah!

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback