"Find your inner princess"

Känns lite tråkigt att den enda som komenterar på min blogg är bortrest... :( Men men.. Snart är hon hemma!
Såg några bilder nyss och blev så grymt inspererad till att göra om lite på mitt rum! Kankse badrummet också om jag ändå är i farten? YEEY, jag tänker typ vitt, rosa och rosa!
Fullt med blommor ska det vara och levandeljus i små söta hållare i överflöd! Jag ser det framför mig, det kommer att bli så bra!
Ledorden blir; gulligt, vitt och personligt! Massa tavlor ska det vara också! Små sånna. Köpte ju faktiskt en i Brazil, vart tog den vägen liskom? Hm.. tjaa nu vet jag vad jag ska göra de närmsta dagarna! Kankse ska jag måla om till och med! Haha... jaa vad taggad jag blev på det här nu.
Later mates

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback