EGO

Jag har under en längre tid funderat en hel del över mitt sätt att vara på. Hur jag reagerar i olika situationer, när jag blir arg, trött, hungrig, kär etc etc. Shit detta låter ju djupt..
Och det jag kommit fram till  är, att nått står ju inte helt rätt till där uppe. Till en början skämtade jag och kompisar om det. Att jag borde gå och testa mig för att se så att jag inte hade damp eller nått liknande.
Med tiden vart det värre och till och med min mam började skämta om det.
Men idag.... Idag är det fan ingen som skämtar om det, alla antar nämligen att det stämmer. Yea.
Missförstå mig inte nu! 
Det är verkligen inte så att jag är arg eller sur eller whatever på nån för att du skulle ha antagit att dte var så att jag led utav tex damp, verkligen inte.
Jag är arg på mig själv för att jag inte kan hantera det. Den senaste tiden har jag blivit allt mer och mer otålig i i stort sett allt jag gör.
Får jag vänta på bussen i 15 minuter står jag och hoppar på stället utav rastlöshet eller lär jag mig inte italienska glosorna tillräkligt snabbt kan jag bli så irriterad att det slutar i att böckerna flyger in i väggen, pennan bryts itu och svordomarna bara haglar.
Det måste ju få nått stop.. Idag tex jag sitter o väntar på bussen, den går inte förrens om en timme. Jaa när halva tiden har gått blir jag lite väl rastlös och skickar iväg sms nr 1:

"Fan vad jag hatar att bo i Täby just nu........ Bussjäveln går inte förrens om 30 minuter! Pussipuss"
Klockan är 20.00

Inget svar.

Sms nr 2:
"Hej :) Vad gör du? Puss"
Klockan är 20.13

Inget svar.

Sms nr 3:
"Förlåt om jag är lite påfrestande....... Förlåt"
Klockan är 20.27

AAARGH! Chilla liksom.... Detta är inte ett normalt beteende! Sa jag att dessa 3 sms är skickade till samma person... Vad ska han tro liksom? Kan jag lägga av eller? Fan, det är det här jag pratar om! MAAN.

Btw, jag var och käkade lunch på
Café Sirap idag (Amerikanska pankakor med choklad, banan, blåbär, lönnsirap och glass! Mumsy!) Helt klart bäst just nu. Men iaf... vem tror ni inte att jag praktiskt taget springer in i om inte allas våran Carolina Gynning.
Lika sjuk snygg i verkligheten som på bild är det ända jag har att säga. Kanske till och med snyggare? Hm, fast hon hade H&M jeans på sig... Den fulare (läs fulaste) varianten. Euw.
Sen när jag för tredje gången den här dagen befinner mig på östra stöter jag på en gammal vän, elisabeth! Wiie, det roligast var ju att hon vid slutet av vår konversation helt från ingenstans kläcker ur sig att jag är SÅÅ lik Kate Moss. Say woot? Och tätt efter kommer ett "Du kanske borde satsa på att bli supermodell!" Aldrig hört nån säga innan och kommer antagligen aldrig att höra nån säga det igen. Men men tack ändå cutie!

Herrå

Kommentarer
Postat av: siiiiiiiiiis

chilla cilla. alla har vi våra damp perioder ... vissa oftare än andra.

Postat av: me

Då tillhör väl jag katigorin 'vissa' ;) bli frisk nu FFS!

2007-03-09 @ 18:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback