Dagens

Dagens jobbigaste: Helt klart bokföringen, why oh why?
Dagens roligaste: Clara, tack för att du delar med dig utav all skit som finns inne i ditt blonda huvud.
Dagens godaste: 7-11's latte och deras american cockie.
Dagens goda gärning: Lämnade min plats till en gammal skrynklig sak på bussen. 
Dagens brain fuck: Hoppade på tuben åt fel håll, what the..?!
Dagens stackare: Johan, killen har ju blivit sjuk! (Yes, jag har självfallet dragit mitt strå till stack(ar)en xD )
Dagens komplimang: "Vad fin du är idag Cecilia! Det riktigt lyser om dig!" Aaw, tackar tackar!
Dagens längtan: Många! Prison break, ledig måndag-tisdag, träffa Tessie på fredag etc etc.


jfg

<3

Kommentarer
Postat av: clara

mina tankar måste liksom komma ut ur mitt huvud ^^

2007-03-13 @ 14:16:46
Postat av: Anonym

De är najs.... Keep it up ma friend

Postat av: Anonym

De är najs.... Keep it up ma friend

2007-03-13 @ 14:32:00
URL: http://cilija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback