Crap or crap?

Nån har ändrat om på blogg.se kinda förvirrande. var från början helt säker på att det var nån idiot som ägnat sitt lov åt att knäcka mitt lösenord. Men icke, lite tråkigt ändå att det inte var så... DÅ hade man ju verkligen varit nån! Tänk... herre nån sitter o testar sig fram för att  kunna hacka sig in på min blogg! Wooho... eller inte! Go fuck yourself!
Jag har iallafall spenderat mitt lov i Åre, mkt trevligt. en händelserik vecka må jag säga. Pucko som jag är (och Emma ibland) glömde jag min mobilladdare hemma, yes! Man anar inte hur handikappad man är utan den förrens man sitter där utan den. Jaja...
Hjärnskakninga har jag fått också! Shit... Det är typ synd om mig, var o röntkade huvudet o nacken igår, men (som tur var!) är inget brutet eller sönder.
Har inte kunnat skriva på läääänge... eller kunnat o kunnat, höhö. Orkat stavas det nog. Sen är ju blogg.se största cp sidan som någonsin uppfunnits. Den fungerar  a l d r i g  nää förresten det är nog en underdrift nu när jag tänker efter.
Shit vad jag är full av crap. Har dock saknat mitt lilla kärleksbarn (jaa jag gillar att tala så om min blogg..)
OMG nu förstår jag varför behnam inte varit i skolan på 2 dagar.... HÖHÖ me so funny.
Kanske bjuder på en o annan bild från Åre senare (OBS OBS!! ett så enormt stort kanske attt det knappt inte finns, eller förresten jag kan nog lika gärna säga att med största sanorlikhet blir det inga bilder eftersom blogg.se är så segt som det faktiskt är AAAAOMG!) Whatever!
Jag har hjärnskakning. Kan inte tränka klart... Varför skriver jag ner allt detta? Varför läser du detta????? never mind.... Ta hand om din (jaa just din!) rumpa!

Kommentarer
Postat av: clar

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookej?

2007-03-07 @ 13:49:43
Postat av: öm jag

aa skoja inte...... me so full of crap

2007-03-07 @ 22:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback