11/3

Idag har varit en sån där härlig dag då vi gick upp ur sängen långt efter lunch, kollat tvn, ätit skitmat och gått i myskläder hela dagen. Inte ett bekymer så långt ögat kunde nå. Utanför dörren var inte ens att snacka om, även fast Sofie ringde och gjorde ett fint försök.
Dock börjar jag nog känna nu att det finns en del att ta itu med inför veckan... Såsom info&lay prov imorgon, glugg-läxor i massor också till imorgon, fet grej på italienskan (var det vanlig läxa också? Crap...) även det till imorgon och så är det ju dom där engelska uppgifterna som bara ligger och gör sig påminda i en hög på golvet..
Suck, yea so much for that lovely day... I'M FUCKING BACK

peace

ps. Det ryktas om att
hon har fått gult hår... Så jag röstar för att hon inte får sitta vid vårt bord tjaa... DE NÄRMSTA MÅNADERNA?! Nån som röstar mot? ds.


Kommentarer
Postat av: hon med gula håret

hallå jag har faktiskt kämpat hela helgen lång för att håret inte ska vara alldeles för tokigt, så att jag inte ska skämma ut er. SNÄLLA låt mig äta med er!!

2007-03-12 @ 08:40:29
Postat av: Anonym

Måste nog ta o sova på saken, besked kommer imorgon ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback